adidas skor herr

in News 07.09.2019 09:51
von Jacqueline Bertram • 3 Beiträge

Få en snabb titt på vad du kan adidas skor herr förvänta dig ovan, men om du vill se kollektionen i sin helhet kan du nu köpa allt från adidas Athletics x Reigning Champ Primeknit Collection direkt genom adidas och välj adidas-butiker och Foot Locker-platser med prisklass från $ 130 till $ 210. Hela SS17 adidas av Rick Owens Collection är nu på väg.

Ta en titt på hela SS17 Footwear Collection för adidas av Raf Simons. Kollektionen har det bästa av Adidas sportkläder kunskap och innovation med en touch av Raf Simons estetik. Samlingen definieras av individualitet och oberoende. Nya adidas spezial modeller inkluderar Raf Simons Spirit Spänne och Raf Simons Adilette Bunny. Förutom de nya erbjudandena är klassiska silhuetter som Raf Simons Ozweego Bunny och Raf Simons Ozweego 2 också en del av adidas nmd xr1 samlingen.

Vill du ha fler premiumfunktioner? Kolla in hälbänken, som görs med en ren Tan mocka som bryter upp tonens blick uppåt. Nedan hittar du din traditionella mellansula med White Boost som ytterligare bidrar till skoens rena estetik. Är detta en måste-polis? Kom den 31 mars, jag tror att jag måste lägga till dessa i min kollektion! På avstånd ser adorta Ultra Boost 3.0 ut adidas neo på ett avstånd som dina vanliga Black övre, vita Boost-erbjudanden, eller hur? Det är på; y när du tittar närmare så ser du att skon är utrustad med några premiumfunktioner.

Vill du ha ett par? Plocka upp en som börjar den 7 april för detaljhandelspriset på $ 140. Het eller inte? Låt oss veta i kommentarerna nedan. På en sidoanteckning: Ser du Andrew Wiggins som nästa adidasidrottare för att få sin egen signaturlinje? Adidas EQT Support ADV fortsätter att växa i popularitet och kommer säkert att bli en större hit nu när adidas adidas tubular shadow har utrustat det med en Primeknit-övre .

För att hälsa de ögonblick som Dame tappar mikrofonen och tar på sig tävlingen, skapade adidas On Tour-färgväg av adidas Dame 3. Utrustad med en smält mesh svart överdel och kontrast av en vit anpassad spetsbit och matchande tre ränder, adidas Dame 3 hyllar unik hyllning till Portlands väguniformer. Röd detaljering finns också på mellansula, yttersula och Dame-logotypen för att signalera Rip City-skylten. Jag älskar att spela på vägen för jag gillar när jag inte är för. Jag tycker om att vara i en situation för att övervinna och slå dessa utmaningar, förklarade Dame.

nach oben springen

Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: AveryWallace
Forum Statistiken
Das Forum hat 659 Themen und 679 Beiträge.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen